Alla inlägg under september 2011

Av Tabita Invenius - 27 september 2011 19:59

I dag börjar min blogg här.


Jo eftersom den ska handla om min vikt resa och motion av olika slag så.


Förra veckan börja jag då på gymmet och hur kul som helst också var det.

Men då var det bara kondition och på Crosstraiern, och i går så var det

aerobics.



Passet började 17.30  jag kände mig hur taggad och laddad som med mycket energi i kroppen också.

Lite orolig samtidig för att man skulle svimma eller något likande som man alltid har kännt sig efter åt och passet är klart.


Men suprise suprise så har min kondition blivit bättre helt och hållet

visst en aning besviken blev jag eftersom jag förväntade mig en rätt rejäl tränings värk som man alltid har haft.

Men blev överaskad att man inte hade det nu förutom lite i armarna så klart.

Passet var kanon kul och det kändes som att man gick första gången men endå inte samtidigt.


Men var mycket nöjd med passet och kände mig så väldigt duktigt i går.

Av Tabita Invenius - 14 september 2011 20:38

Eftersom jag är ny här så, eftersom jag inte riktigt hitta vart man lägger in sin presentation text så får det bli här.(än så länge)

denna blogg kommer att handla om träning,kost,motion av olika slag viktnedgång.

Jag är en glad och positiv tjej som håller på att gå ner i vikt tränar av olika slag och äter sundt.

Så detta är vad min blogg handlar om.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
September 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards