Direktlänk till inlägg 23 september 2013

Träffade din kompis i dag

Av Tabita Invenius - 23 september 2013 22:59

Jag tog i dag en fika med din kompis som jag också fick lära känna via dig.Och hade väldigt trevligt med också för den delen också.Satt och pratade lite om dig och hur mycket vi saknar dig och hur min sitaution är nu efter olyckan.Och har hitta ett förtroende för honom också visa sig att vi är ganska lika på många ställen också.Som överaskade mig,men du ska veta att jag hade i alla fall trevligt och det är bara skoj att få lära känna honom.Och kunna prata om dig som vi gör och hur mycket vi saknar dig,och när det verkligen kommer såna stunder också när vi saknar dig.Och kul att lära känna också så klart är det med ny bekantskap också hade du var i liv så är jag säker på att du skulle ha uppskatta det också.

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av Tabita Invenius - 11 juli 2015 19:17

hejsan   vet att jag inte har varit inloggad  länge men har hänt väldigt mycket sen sist jag var här & skrev något inlägg. blev mamma för 5 månader sen nu stora pojken nästan måste jag säga att han är min son. fick ett barn med den fd kompise...

Av Tabita Invenius - 14 januari 2014 10:34

jag kan inte begripa att det är nu 2 år sen som denna förbannade och tragiska byggolycka hände men saknar dig varje dag och saknade malta  under julen och ny året även om jag begav mig på nytt äventyr under nyåret. Med att jag och en kompis åkte en...

Av Tabita Invenius - 11 september 2013 23:42

I går är det 1 år sen som jag fyllde som jag blev 30 och nu plötsligt 31. Den 6.7-8.9 var i på min födelsedags kryssning som vi bestämde eller närmare som jag vill göra med dig och mina föräldrar eftersom det är speciellt att fylla  jämt också. O...

Av Tabita Invenius - 2 juli 2013 17:09

Satt och snacka med kompis och om alla minnen med dig,och ska nu i väg till och sommar stugan kommer allt att sakna dig mycket där det vet jag,och det kommer väl att bli att man måste sätta sig ner i bland för att man saknar dig.   Kommer att sak...

Av Tabita Invenius - 19 juni 2013 17:16

Får säga Grattis i efterskott till namnsdagen i går ,om du endå hade varit liv så hade jag skämt bort dig lite med god saker och  lite annat som du alltid uppskattade. Sakande dig så förbannat mycket hela dagen  i går, våran resa till finland oc...

Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards