Alla inlägg under februari 2012

Av Tabita Invenius - 7 februari 2012 12:45

Nu är det ny månad och nya tag bara att min förkylning försvinner,men planerar och funderar.

Tycker att månaderna bara rusar i väg och man hinner knappt med själv också innan den är slut för den delen.

Så det är väl bara att säga då Välkommen Februari månad med nya tränings pass och planering för träningen in för våren och sommarn.

Av Tabita Invenius - 7 februari 2012 12:40

Jag blev förkyld för 2 dagar sen och har säkert haft detta i kroppen i ett par dagar nu och det känns inte alls kul men men det är ju förkylnings tider och så det är ju inget som man kan hindra så det är bara att ta det lungt och inget annat äta och drick c-vitamin och frukt dricka varmt också för den delen.

Men känner mig helt seg och trött för den delen också ,jag som hade sett fram mot aerobics sen i går.


men bara att vila och ta det lungt och ladda upp som sagt mer finns ingenting att göra precis.

Av Tabita Invenius - 2 februari 2012 22:45

Så här min matmeny blivit i dag.



Frukosten.

1 tallrik havregryns gröt

1 kopp kaffe med mjölk

1 Morgon drink smakade spunk





Lunchen

lite nötter




Middag

Potatis mos med blomkålsgryta

2 stora glas vatten

efterätt.

Jorgubbar,glass

1kopp kaffe med mjölk

Av Tabita Invenius - 2 februari 2012 22:41

I dag blev det en sväng till gymmet,innan min tandläkare.

Blev kondition i dag och crosstrainern,kändes riktigt skönt även om det bara var en halv timme så var bättre än ingenting och det kändes hur bra som helst enda dåliga är att själva tavlan på crossen var sönder så man man vet inte hur mycket man förbrände och hur långt man har gått etc etc.

Av Tabita Invenius - 2 februari 2012 22:35

Denna morgon drink är nog ett av dom värsta jag nånsin har druckit måste jag erkänna.

Det är en med varmt vatten citron och ingefära och detta är nog verkligen inget som jag pallar helt ärligt.

jag tvekade bra i morse om jag skulle laga den eller inte men tog och gjorde det,och tyckte att den smaka fortfarande lika bedrövligt som första gången.

Så känner mig rätt så tveksam mot denna,måste ju finnas andra  sorters morgon drinkar än med det ingefära tycker jag annars är det nog lite skumt.

Men jag är i alla fall glad att jag har lyckats få i mig denna i alla fall även om det blev att man fick hålla för näsan samtidigt också .


Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards