Alla inlägg under november 2011

Av Tabita Invenius - 30 november 2011 22:00

Ställde mig på vågen i morse och den var pil neråt igen så det kändes jätte bra  med tanke på att man har haft lite svackor så.

Av Tabita Invenius - 30 november 2011 21:47

Jag använder mig av en funktion med namn sports tracker som jag använder mig av så fort jag går ut.

Så då åker steg räknaren på och plus att den sparar allt för hela månaden också.


Och så här blev det denna månad



November 2011

Distans 249 km

Duration 41.37.32

Speed avg 6.0 km/h

Speed max 86.2 km/h

Pace avg 10.00 min/km

Pace Max 0.41 min/km

Hr 0 Bpm

Kalorier  24 767

Steps 223948, 85 Min.

Så var resulatet denna månad och plus att jag nu ska börja använda mig denna sändare igen så att man får fram hjärtfrekvensen också.

Av Tabita Invenius - 30 november 2011 21:43

Den här dag har min matmeny blivit så här och känner att den är helt ok.




Frukosten

1 tallrik havre gryns gröt

3 knäckebröd, 2 med kalkon och 1 med apelsin marmelad




1 Vatten flaska (på gymmet)


Mellan mål

1 Nutrilett



Middag

Kyckling sallad och well vitamin sparkling water persika smak



Tuggummin.

Så detta är vad jag har ätit i dag

Av Tabita Invenius - 30 november 2011 21:35

God kväll!


Jag hade en sån energi i dag så att det blev två timmar på crosstrainern till och med men tror nog inte att detta ska hända så ofta eller över huvudtaget igen.


Nr.1 att man börjar pressa sig

Nr.2 Man blir tränings beroende och får ångest så fort man ej har vart och träna

Nr.3 Man bränner ut sig totalt.


Så detta är nog som jag ska undvika helt och hållet plus inget som jag vill vara med om eller.

En timme varje gång och ingenting mera än detta.


Men passet gick bra i alla fall även om det blev en timme längre hade lite överflödigt energi som jag tog och gjorde mig av med men denna gång så kändes det bra i alla fall inget jag nekar till.

Men detta har jag insett nu.


Nr. 1 min kondition har blivit dubbelt bättre

Nr 2 mera energi och ladda bättre än tidigare.

Nr. 3 märker av mera muskler.


Och är så överlycklig att jag inte har behövt lägga mig på operations bordet, för att gå ner vikt när man är ung ska man passa på.


Av Tabita Invenius - 30 november 2011 09:53

Har inte sovit så väldigt  bra i natt, och mitt humör är inte det bästa eller, älsklingen har snarka så man höll på gå i taket,och jag känner mig missnöjd och besviken över lite saker för den delen också.

Det som händer i dag är att jag ska till gymmet och köra lite på crosstrainern,känner att jag behöver det också.

Kläderna som jag tvättade igår har inte torka ännu men förhoppnings vis tills i morgon hoppas jag.

Har lite ont i magen också för den delen men det ska väl gå över under dagen.  

Av Tabita Invenius - 29 november 2011 16:30

Ett pass som med mycket energi och laddat ,och är verkligen tacksam att jag inte gick i går när man var helt utslagen totalt i dag världens energi.

Men har börja se skillnad på armarna lite smått muskler som nu har börja titta fram ,men planering är att köra armar mage ben och rygg eftersom det är just dom delarna som jag inte är riktigt nöjd med.

var riktigt kanon och mycket energi och mycket laddat och tack och lov att man inte gick i går hade då nog inte blivit så mycket till tränings som det blev i dag.

Körde lite extra mage i dag också så får se om det blir träningsvärk i magen i morgon  annars blir djupt besviken vill ha lite arm muskler som syns och en snygg kropp som man känne sig bekväm men känner att jag är på god väg med tanke på så här långt som jag har kommit på vägen nu.  

Av Tabita Invenius - 28 november 2011 21:21

så här blev matmenyn för denna



Frukosten

1 kopp kaffe med mjölk, Mannagrynsgröt med lite smör socker och kanel




Lunch

1 nutrilett dark brownie chocolat



Middag


Korvstroganoff med lite ris och Broccoli 1 glas mjölk



Och vatten har man druckit mycket av i dag.

Av Tabita Invenius - 28 november 2011 15:20

Denna dag blev inte alls som planerat eller som jag hade tänkt precis,efter denna storm som vi hade här i går så den tröttade ut eftersom jag lätt får huvudvärk eller mag knip när det blir väder omslag så.

Men i dag  kände jag mig allt som en enda Zombie helt ärligt,även om man är vaken så känner man sig som att man fortfarande är i nån dvala men hoppas på att det blir bättre i morgon och att man känner sig piggare.

Allt jag hade tänkt mig i dag har man fått skjuta upp men men bara att man kommer i väg på detta så är det bra även om jag bestämde mig för en efter.  

Inget kul med väder omslag eller likande grejer så man får hoppas på det bästa .

Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards