Alla inlägg under juni 2013

Av Tabita Invenius - 19 juni 2013 17:16

Får säga Grattis i efterskott till namnsdagen i går ,om du endå hade varit liv så hade jag skämt bort dig lite

med god saker och  lite annat som du alltid uppskattade.

Sakande dig så förbannat mycket hela dagen  i går, våran resa till finland och sommar villan som vi hade varje år och ,märktes hur du älskade att vara vid sommar villan.

Sen dom veckorna hur du var ledig och  hur vi åkte till sommar villan och hittade på saker varje dag för att jag inte skulle få det tråkigt eller utråkad,åka in till Nummela eller Helsingfors för att kolla på lyxkryssarna som låg där.


Av Tabita Invenius - 16 juni 2013 23:51

I går efter middag klockan 16.00 ungefär så började jag igen med något som jag har saknat mycket men kände att jag behöver och det är var att få lugn i kroppen och känner att jag behöver detta också, i går blev det att ta mitt 1 pass och den dvd som jag har på datorn.

Tyvärr så jag har ingen aning om vart den utspelar sig men  men mycket bra rörelser och musklerna känner man så småningom ändras också .

Får ju knappt något träningsvärk nu mera också efter alla Yoga pass som jag har kört .

Men hade roligt och det är ju det som är det viktiga med träningen också så klart, och precis som alla annat som man tycker om att göra .

Men det man ska tänka på är ju detta att man måste lyssna på sig kropp också samtidigt man ska aldrig glömma sig själv.

Av Tabita Invenius - 16 juni 2013 19:30

Det blev en lång powerwalk in till stan vädret var väldigt konstigt, när jag gick ut så var bra väder och hela vägen in till stan var det bra väder också så klart.

Det blev nästan min vanliga rutt också men enda som blev skillanden var att jag  gick samma väg tillbaks som man kom i från också men hade  mycket med vädret och göra så klart och fick lite ont i huvudet också.

Eftersom jag känner som var på kryssning ,   fundera lite på om jag skulle vänta inne i stan för att se om han skulle känna igen mig eller inte.

Sen inte setts sen förra året eller, men han har stötta mig och peppa mig och det är mycket därför som jag har denna energi som jag har också.

Sen har jag ju en liten fågel på min axel som finns med mig hela tiden också och varje gång jag går ett förbi ett ställe där man har cykla igenom med honom eller promenerat så tänker jag på honom.  

Me n allt det här med vikt nedgågen och allt det ska jag bara klara av så är det.

Av Tabita Invenius - 16 juni 2013 18:00

Vågen nu på kvällen så då 77,4 och det kändes väldigt bra känns ju som att man så småningom kommer i mål också så klart.

Det hoppas jag i alla fall att man gör skulle ju kännas helt underbart så klart också om man nu gjorde detta också men detta är ett  långsiktigt projekt som sagt så är det.

Av Tabita Invenius - 16 juni 2013 09:45

Morgon vikten låg i dag på 78,7.

Känns det helt okey för min del också så nu har ju endå min röda vecka försvunnit också å nu börjar det allt få till det normala igen när det gäller vikt.

Av Tabita Invenius - 15 juni 2013 16:09

Jag som är vuxen och 30 och varför får man killar på runt 17 år uppåt att prata med en.

Stötte på en som bor i finland och vid något ställe som heter Karis om jag minns rätt, 17 bast som jag  förstog detta och som har nu har fått intresse för mig känns ganska skumt för den delen också så klart måste jag säga att det  gör så klart.

Verkar som han fått känslor för mig, som vänner okey men  förhållande nja det är rätt ungt för min del i alla fall .


Av Tabita Invenius - 13 juni 2013 22:25

när jag ställde mig på vågen in för kvälls vikten så  var ett heko försvunnet, så i stället för 79,9 så var det nu på 79,8 då.


Så nu har jag inget mer att rapotera om detta mer i dag i alla fall.

Av Tabita Invenius - 13 juni 2013 22:09

Vågen sa  i dag 79,9 på morgonen och detta har ju med röda veckan att göra också ,som inte ännu har helt försvunnit.

Får sen se vad vikten säger på kvällen .

Men varför jag  just nu väger runt 79 har ju med och göra att jag har haft röda veckan och man har samla på sig vätska.

Men det försvinner snart igen.

Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards