Alla inlägg under mars 2013

Av Tabita Invenius - 12 mars 2013 00:02

halloj



Aerobics pass i dag och samma instruktör som förra veckan och i dag så hade hon någon vännina som skulle filma passet i dag också.

Men man hängde bra med åtminnstonde men tyvärr så var det nån som fick nån spark på tassen i misstag  stog lite för nära mig,men tyvärr det sånt som händer när alla ska stå nära varandra,men det var inte lika fulllt i alla fall på passet  i dag och så småningom dyker väl den ordinarie instrustruktören upp också.

Men han hade  gjort en knä operation och tar det lungt just nu så får man se när han är tillbaks också.

den här instruktören är duktigt så det är ju bra det i alla fall.  


Men är mycket nöjd med dagens pass och i morgon blir det då min personliga träning också hoppas att jag min lilla fågel på axeln också under tiden som peppar mig,så hoppas den är med i morgon



Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards