Alla inlägg under februari 2013

Av Tabita Invenius - 26 februari 2013 10:30

God morgon på er allihopa!




Sen och trött,inte alls pigg,ont i muskeln som jag sträckte på aerobics passet på grund av nån förhastad rörelse misstänker jag att det var.

Så man bökade lite runt i går för att hitta en bra ställning att ligga utan att man kände av värken från muskeln som var riktigt otäck också vet inte ens hur jag kommer att klara av denna personliga träning i dag eller bara att berätta och sen försöka ta det lungt på något sätt och undvika att anstränga den  muskeln för mycket men detta är ju något som kommer in i mitt gymm kategori hur det  gick med detta.

 

Jaja förutom träningen i dag så  blir det lungt inte mycket att göra eller ska kolla vidare på priserna å tallinksilja också tänker envisas som fasiken över detta nu.

La undan lite i går för att ha start på mitt sparande till kryssningen nu också plus att betala hytten också,för det blir en B hytt  och den kostar 80 kr så tänker jag stå för den så är det bara. det har jag bestämmt mig för.

i kväll så blir det att lägga en ansikts mask också  glömde bort det totalt helt och hållet i går eftersom jag sträckte muskeln och vill inte anstränga för mycket eller.

Så tog det lungt resten av kvällen i går  hellre det än att anstränga sig för mycket och kanske göra sig  totalt illa i stället och det är ju inte bra det.

 

 



Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards