Alla inlägg under december 2011

Av Tabita Invenius - 21 december 2011 21:16

Nu i dag tog jag och provade protein smoothien med vatten och har nu kommit fram till detta angående denna.

Att jag ska börja dricka den blandat med mjölk i stället,tyckte smoothien blev lös och inte som den skulle så nu har jag bestämt mig att få bli med mjölk plus att den blev lite krämigare också med mjölk så nu är det valet gjort.   


Av Tabita Invenius - 21 december 2011 21:12

Min mat i dag har faktiskt vart som den ska också så det känns bra i alla fall och så här har denna varit också så klart.


Frukost.

Havregryns gröt

1 smörplupp

1 stor kopp kaffe och 1 liten ynklig får att det lilla sista på vardagarna och som är ljumet pga kass stägning på termosen.

Kaffe med mjölk

Och det sista av vindruvorna.




Middag.

Kyckling sallad

1 glas protein smoothie.

1 glas vatten

Av Tabita Invenius - 21 december 2011 21:06

Det blev ett styrketränings pass i dag,små seg men det fungerade i alla fall och känner mig mycket nöjd med denna tränings pass på gymmet.

Kände bara att man var lite svag på vissa maskiner för armarna, men magen det gick det bra,slog till och med mitt rekord i övningarna med 40 övningar i stället än senast och det var 30.

Men i sen i armarna så gick det inte så bra i alla fall.

Nå känner mig nöjd även om det var sista tränings passet för detta år på gymmet.

Av Tabita Invenius - 20 december 2011 21:56

Blev en lång promenad i dag men kändes riktigt bra också för den delen så man inte sitter på häcken helt och hållet och plus att man hade ju lite ärenden och göra också för den delen så.

Men det gick bra.





Här är då promenad resultat.


Aktivitet Promenad

Start time 2011.12.20, 12.32.58

Duration 02.33.19

Distans 11.55 km

Speed avg 4.5 km/h

speed max 22.1 km/h

Steps 14336

Energy 1520


Så blev dennna promenad resultat i dag.

Av Tabita Invenius - 20 december 2011 21:54

min mat meny har sett helt okey tycker jag i alla fall.



Frukosten

Havregryns gröt 1 smör plupp

2 rostade bröd skivor

1 kopp kaffe med mjölk


2 glas vatten



Middagen.

Kalkonsallad och fubba lite med liten flaska cola

lite vindruvor också.

Av Tabita Invenius - 20 december 2011 21:50

Hejsan!




En helt okey dag för min del har tvätta två tvättar in till stan och hämta ut medecinen som jag ska med på resan också men kändes bra att man äntligen fick ut allt som sagt.

Men halt som tusan ute.

Av Tabita Invenius - 19 december 2011 21:45

Denna dag så bestämde jag mig för att åka över till mammsen och pappsen.

Tog med mig denna form som jag lånade av henne,som jag hade till cheesecak och pepparkakorna tog jag med mig som hon genast av mig riktigt beröm för och att jag hade verkligen lyckats med dom också så det kändes ju kanon bra eftersom jag själv också tyckte det.

Hade planera att gå till gymmet i dag egentligen,men när man fick rödvecka plus en jäkla magknip så bestämde jag mig för att antingen gå i morgon eller över morgon i stället för då borde knipen ha lugna sig också.

Har varit ett riktigt spunkväder i dag har i stor sätt snöa precis hela dagen i dag och halt har det vart också senare på kvällen.

Men har haft en trevlig stund med mammsen och pappsen i alla fall och fina bilder har man fått se också.

Åt middag där också kommer väl ha världens gaser i magen nu men men så det får dom stå ut med här hemma.  

Men men har ju inte ätit så väldigt mycket grönsaker dessa 2 dagar som sagt. 

Av Tabita Invenius - 19 december 2011 21:34

Min matmeny har varit så här  i dag då.




Frukosten.

1 tallrik Havregrynsgröt

2 bröd skivor (inget bröd som jag är så förtjust i)



Hos min Päron

1 kopp cappucino

3 pepparkakor


Middagen

Mammsens morots soppa med morotsbröd med olivolja


3 stora glas vatten.



Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards