Alla inlägg under januari 2014

Av Tabita Invenius - 14 januari 2014 10:34

jag kan inte begripa att det är nu 2 år sen som denna förbannade och tragiska byggolycka hände men saknar dig varje dag och saknade malta  under julen och ny året även om jag begav mig på nytt äventyr under nyåret.

Med att jag och en kompis åkte en 23 timmars  till åbo.

Men det blev en kryssning som hedra dig med andra ord för det var en dansbandskrysssning gjorde lite ont samtidigt men endå för din skull,saknar dig väldigt mycket och i bland är det som att jag måste sätta mig ner för att jag ska klara av dagen och i bland tänla hur skulle du ha gjort.

Men jag vet att du skulle vara väldigt stolt över mig i dagens läge på många sä'tt.


Har flytta ihop med en kompis innan jul

och mat lagnmingen har jag tagit upp igen också  utan några 100 % kräsna  men som uppskattar det jag lagar.

Saknade i går din korvstroganoff av nån underlig anledning antar bara för det att jag och kompisen började prata om den maträtten  i går.

Vet inte vad det är ni 2 som ni har gemensammt men men.


Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards