Alla inlägg under april 2012

Av Tabita Invenius - 10 april 2012 20:41

Nu kan jag ju åter gå till den vanliga menyn nu efter påsk och god saker som man har stoppa i sig.

Men påsk är det ju bara en gång om året så.

Så det har ju vart lite allt möjligt som man har stoppa i sig som sagt.



Här är dagens meny



Frukosten.

Havregrynsgröt ,1 rostad rågkuse med keso

2 koppar kaffe med mjölk





Lunch/ efter gymmet


1 nypa Caswenötter och 1 råg kuse med keso





Middag

 Vanilj yoghurt och äpple





Så här blev det i dag efter påsken  att få äta något sånt här lätt och har  gjort att man har kännt sig tung i magen och man har fått otäcka gaser etc etc.

Plus att man äta sig lagom mätt också och inte över mätt som jag lyckats med nu i 3 dagar totalt.

Så är verkligen glad att man nu få åter gå till det vanliga menyn nu.  

Av Tabita Invenius - 10 april 2012 20:36

Sen jag skrev  om min vikt här så vägde jag dubbelt mera än vad jag gör nu och då var det ungefär 12 kilo kvar och nu  efter det så jag har totalt gått ner 20,1 kilo och som jag aldrig har trott att jag ska ha gjort men det har jag.

Och det känns verkligen helt underbart också.

Man känner ju sig dubbelt piggare och man orkar göra mera saker än tidigare också har mera energi till saker också.

Och jag har börja tänka annorlunda helt och hållet för den delen också.

Så vad mer kan man bergära?


En ny människa kan man allt känna sig som i alla fall det gör jag.

Av Tabita Invenius - 10 april 2012 20:30

Sen jag kommt ordenligt i gång med träningen som jag ska har och jag känner att jag har också kommit mer i form nu och dubbelt bättre kondition också.

Jag mår dubblet bättre har jag insett också och mycket postivit tänkande nu mera .

Äter dubbelt bättre mat och skärpt mig inom många saker och man har börja se saker i från helt annat perspektiv också sen jag kom i gång med och tag i saken också för den delen.

Av Tabita Invenius - 10 april 2012 20:27

Nu är det en ny månad och vår månaden och kan så småningom bli mera utom hus aktiviteter också.

Och kommer nu lägga i en högre växel denna månad också har jag bestämt mig för också.


Av Tabita Invenius - 10 april 2012 20:17

Jag känner mig så väldigt nöjd med dagens insats på gymmet i dag och det kändes precis lagom också så här efter påsken också.

Så jag sprang i dag runt 3,7 km totalt och det kändes riktigt bra också ,och hastig heten höjde jag till 7,5 i från 7,1 som jag har i stort sätt har haft nu dom här senaste veckorna, nånstans måste man ju börja någon stans.


Så  då så här blev resultatet.



Springbandet  lite mera än halv timme

 km 3,7

hastighet 7,5

Kalorier 203



Och sen blev det ju lite styrketräning så klart också.

Så den här dagen så här efter påsk så känner jag mig riktigt som en flitig lisa måste jag nog ta och erkänna att jag gör.  

Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards