Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Tabita Invenius - 6 oktober 2011 10:09

Vikten är allt en finurlig grej svårare går ner i vikt än att gå upp i vikt egentligen.

Jag har nu gått hit tills gått ner 14 kilo totalt och har 15 kilo kvar.

Men en sak som jag har lärt mig är att ge den tid det tar och inte börja pressa sig när man börjar nå sitt mål.



Och vad jag har gjort och ändra på är bara små egentligen.


1. Minska på portionerna


2. Rör mig varje dag  2 gånger i veckan på gymmet förutom när det är undantag.


3 Har tagit bort pasta riset potatisen och enda gånger jag äter pasta är när jag har varit tränat på gymmet.



4. äter inte mycket sött längre eller dricker läsk som man endå inte var så väldigt förtjust i.

Och samma sak med fabrikat Jucier  jag pressar hellre eget  och behåller alla vitaminer  kvar.

Än att köpa jucie som innehåller socker  som inte företagen vågar erkänna.



Så allt sånt underviker jag.

Bättre att laga själv det vill man ha för man vet ju vad man stoppar i maten  och drycker också.


Hellre ett sundt och hälsosammt vill än att leva på fabrikat angående mat dryck.

Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards