Alla inlägg den 7 juni 2013

Av Tabita Invenius - 7 juni 2013 20:30

Efter dagen och motion runda så har vikten klivit ner 77,4  men går alltid ner lättare i vikt på sommaren än andra årstider för den delen.

Men ska nu klara mitt min allra sista vikt resa nu och dom sista kilorna som jag nu har kvar också.

Resultatet för denna kväll var nu åtminnstonde till 77,4 kilon har tappa några hekton åtminnstonde.

Så  får se hur det ser ut i morgon då.

Av Tabita Invenius - 7 juni 2013 16:00

Jag blev super nöjd med min powerwalk och glad  underbar väder hade varit hela dagen och runt 24 grader varmt också ingenting som jag klagar på har till och med fått lite färg på mig också .

Men Svängen blev den vanliga rutten i dag men inge bilder i, men bestämde mig för att för korta den sista biten sen efter bron då,kunde inte bara bestämde mig så är det och får man räkna med  i bland också för den delen också.

Var nästan helt slut sen när jag kom hem också höll på att somna nästan till och med sittandes vid datorn bordet.

Ett par gånger.

Kändes lite pinsammt som sagt .


Av Tabita Invenius - 7 juni 2013 09:46

Morgon vikten i dag låg på 77,9 kilo men man hoppas att vikten har krympt nu ännu mera sen efter dagens bestyr som jag gör och älskar gå dom turerna också så klart.

Men det kändes bra att vikten var på denna åtminnstonde och som jag hade hoppas på också så klart.


Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards