Direktlänk till inlägg 5 juni 2013

Saknade honom i dag!

Av Tabita Invenius - 5 juni 2013 21:15

Bra väder och kollade på firande människor som for förbi här i dag schaktbilar med studenter på.

Och börja tänka på min gubbe igen   mitt eftersom han själv körde lastbil/kranbil

 så jag önskade att han var med mig just då är andra schakt bilen kom så kanske man hade fått svar på vad för modell det var på denna volvo också klart.

Satt och saknande honom när dom här kom förbi,blev tvungen att gå bort en stund för att jag kände att tårar på väg och komma i ögon vrån.

Men men som man har ju svackor och han kommer allt finnas med  i mitt    det kommer han och på en promenad tyvärr hann jag aldrig fram till stadsgården och viking terminalen där men såg att den lyxkryssare låg inne hade Maltesisk hemma hamn och det fick mig och tänka ännu mer på alla våra härliga malta resor vi gjorde tillsammans också.

Började nästan att gråta när jag kollade en bild på sambon där han satt och läste en engelsk tidning med en lite sur min för att jag övertala honom att kolla i kameran och min riktigt älsklings bild på honom också är det också med tanke på svår han var att övertala.

Det var ingenting som han gillade precis eller men men vill man ha minnen så vill man.   

Och det ju det som man har nu både positiva och negativa också så klart och fina minnen också .

Men angående denna schakt bild som kom i dag så stog det inte ens vad för modell det var på den eller.

Men bestämde mig för att lägga ut denna på fd sambon kategorin eftersom han själv körde lastbil/kranbil.

Det enda är att det här ingen kranbil. men bara samma märke som han  körde.

 

 

 

Till för dig ulmenkott och saknar dig  jätte mycket och tänker på dig  varje dag.

Önskade bara att du hade varit här då när det kom förbi så kanske man hade fått veta vilken fh modell detta var eftersom det inte stog något om detta.



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tabita Invenius - 11 juli 2015 19:17

hejsan   vet att jag inte har varit inloggad  länge men har hänt väldigt mycket sen sist jag var här & skrev något inlägg. blev mamma för 5 månader sen nu stora pojken nästan måste jag säga att han är min son. fick ett barn med den fd kompise...

Av Tabita Invenius - 14 januari 2014 10:34

jag kan inte begripa att det är nu 2 år sen som denna förbannade och tragiska byggolycka hände men saknar dig varje dag och saknade malta  under julen och ny året även om jag begav mig på nytt äventyr under nyåret. Med att jag och en kompis åkte en...

Av Tabita Invenius - 23 september 2013 22:59

Jag tog i dag en fika med din kompis som jag också fick lära känna via dig. Och hade väldigt trevligt med också för den delen också. Satt och pratade lite om dig och hur mycket vi saknar dig och hur min sitaution är nu efter olyckan. Och har hitt...

Av Tabita Invenius - 11 september 2013 23:42

I går är det 1 år sen som jag fyllde som jag blev 30 och nu plötsligt 31. Den 6.7-8.9 var i på min födelsedags kryssning som vi bestämde eller närmare som jag vill göra med dig och mina föräldrar eftersom det är speciellt att fylla  jämt också. O...

Av Tabita Invenius - 2 juli 2013 17:09

Satt och snacka med kompis och om alla minnen med dig,och ska nu i väg till och sommar stugan kommer allt att sakna dig mycket där det vet jag,och det kommer väl att bli att man måste sätta sig ner i bland för att man saknar dig.   Kommer att sak...

Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3
4 5 6 7 8 9
10
11 12 13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards