Alla inlägg den 6 december 2011

Av Tabita Invenius - 6 december 2011 20:37

Denna dag har min mat meny vart så här




Frukost.

Havregryns gröt,2 knäckebröd 1 kopp kaffe med mjölk




Sen blev det då

Amerikansk Cheesecake och Marängtårta 2 små bitar

1 Toblerone.

Av Tabita Invenius - 6 december 2011 20:30

Denna dag har varit kanon helt och hållet i dag och det känns bra det,bakade min andra bakverk i dag som var en Amerikansk Cheesecake och som faktiskt blev riktigt lyckad också tyckte jag med andra ord. 

Men bakar bara åt dom som uppskattar det man lagar det har jag bestämt mig för.

Det som jag bakade i går var då nån sorts Marängtårta men tyckte att bottnet kanske inte blev det bästa men annars så  var den helt okey.

Vi hade besök i dag av min mamms papps och min farbror på en fika så dessa uppskattades otroligt mycket tyckte jag och det är något som är viktigt för min del tycker annars att det är bara onödigt och slöseri på pengar om man  inte gillar det.

Min älskling som fyller i dag.

Av Tabita Invenius - 6 december 2011 20:20

Vilo dag från gymmet i dag nästa gång blir då på fredag då.

Men känner av tränings värk i armarna men forfarande snopen på att det inte är nån speciell träningsvärk i magen som sagt det är jag men det får jag leva med måste ju endå betyda att mina magmuskler måste vara rätt starka då om det är på det sättet att jag inte får nån träningsvärk i magmusklerna längre.

Men i armarna känner jag av åtminnstonde vi axlarna och armarna gör jag där det mest. 

Av Tabita Invenius - 6 december 2011 20:15

Blev en timmes promenad ungefär, till butiken och sen hem igen,var rätt behaglig promenad rätt kallt,men sol sken in alla fall så det är alltid nånting men rätt varmt i solen tyckte jag att det var men nu är det time att ta fram mina vinter stövlar tror jag eller verkar så i alla fall med tanke på att det har smått börja komma snö *USCH*

men så länge det är lite på marken så är det nog inget bekymmer men bara halt.

Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards