Alla inlägg den 17 december 2011

Av Tabita Invenius - 17 december 2011 22:41

Så här har jag ätit i dag.



Frukosten.

1 tallrik mannagrynsgröt med 1 smör plupp kanel och socker

2 koppar kaffe med mjölk

1 scones



Sen senare.

min andra scones som blev kvar efter frukosten och 2 pannkakor

2 peppar kakor.


Dryck

3 glas vatten

Av Tabita Invenius - 17 december 2011 22:31

Bestämde mig för att baka min Cheesecake i dag så att den är klar tills i morgon när syrran kommer,systersonen ska visst på något kalas här i närheten nämligen så då kom man fram till att hon kunde ju vara hos oss under tiden han är på kalaset.

Och dessutom har ju inte ens syrran vart här eller så.

Hela morgonen har det regna sen blev det uppehåll och sen runt 11 tiden började det smått snöa och sen har vart hela dagen i dag snöa och snöa.


Sen tog jag och bestämde mig för att laga mitt jul godis och det blev hemma gjord kola med vanilj smak.

Den blev inte riktigt som jag hade tänkt mig precis,men den är ätbar i alla fall bara att man får använda sig av en sked om man ska ha något den blev en aning mjuk.

Men god i alla fall.

Där efter en stund så tog jag och lagade min cheesecake också och där var jag så klantig så att jag tappade hela ägget i diskhornet tur att jag hade ett extra ägg så blev det som det fungerade till slut.

Men annars så blev det bra med denna tyckte åt minnstonde jag.

Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards