Alla inlägg den 14 december 2011

Av Tabita Invenius - 14 december 2011 16:30

Min matmeny såg ut så här i dag.




Frukosten.


Havregryns gröt

2 knäckebröd

1 kokt ägg

1 kopp kaffe med mjölk



hos päron åt jag 2 pepparkakor



Hemma.

Ost och skink sallad och 1 glas mjölk.


Men såg att detta var lite tok för lite också men ska lägga om min kost.

Av Tabita Invenius - 14 december 2011 16:00

Blev ju en promenad när det gällde till pendeltåget och plus sen blev i stor sätt promenad hela dagen,men det var ju fint väder också så klaga ska man ju inte göra,men fick bra många steg och som jag känner mig mycket nöjd med också för den delen,så.

Men var rätt svettig när man kom hem också så då är det verkligen ett positivt tecken på att man har rört på sig också och att man ska känna sig nöjd med sig själv också.

Av Tabita Invenius - 14 december 2011 16:00

Denna,dag blev en lung försäkerhets skull pga av sträckning men hade i alla fall lite saker och göra endå så.

Åkte över till mina pärons lägenhet och hämtade 2 tunikor som jag ska ha till jul.

Får man hoppas bara att dom passar en nu. 

Man har ju kläder nu som passar en som sagt så det är ju kanon det,men men jag åkte över dit och handlade lite på hem vägen sen det som jag behövde ska ju bland annat baka pepparkakor denna vecka har jag tänkt mig eller närmare planerat så och i stort sätt var det ju bara flytande margarin sirap grädde som behövdes till pepparkakorna och sen till det andra som jag ska baka i helgen var bara creme fracihe och sen digestive kex.

Plus att jag sen lånade en form av min päron också,kakor ser ju bättre ut när dom är helt runda  åtminnstonde bakverk som cheesecake eller likande kakor.

Men den ska jag laga i helgen.


Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards