Alla inlägg den 15 december 2011

Av Tabita Invenius - 15 december 2011 15:30

Denna dag har sett ut så här denna dag.


Frukosten kl 09.00

Havregryns gröt och 1 liten smör plupp

1 kopp Kaffe med mjölk + 1 glas vatten

1 Kokt ägg lös kokt.





Middagen.


kalkonsallad

1 flaska well vitamin sparkling Water med persika smak.





Kvällen.

1 Avokado

1 bit pannkaka.

Av Tabita Invenius - 15 december 2011 13:00

Till gymmet i dag och körde en timme på crosstrainern, gick lite segt i början men sen blev det bättre tyckte jag.

I bland kan vara lite små segt i början men sen börjar man komma  bättre i gång till slut.

Men det kändes bra och blev ett bra kondition pass också som jag kände mig mycket nöjd med också för den delen också så.

Och jag kände inte nått av denna värk i musklen som jag var lite orolig över att jag skulle göra men det gjorde jag inte så kändes mycket bra det också för den delen.

Av Tabita Invenius - 15 december 2011 12:15

Provade i dag denna smoothie och som var helt okey fruktade lite att den skulle smaka som alla andra dessa pulver smoothie kan göra som man har testa.

Men denna var helt okey,så det var värt priset i alla fall,man kunde bland annat välja om man ville ha mjölk i eller om man ville ha vatten,men bestämde mig först och främst prova med mjölk och som smakade bra.

Så nästa gång blir det med vatten som jag provar så får man se vilket som var bäst, jag kommer att informera sen också hur det var med vatten så .  

Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards