Alla inlägg den 12 maj 2013

Av Tabita Invenius - 12 maj 2013 23:47

Ska inte bli så lång varig nu känner att jag är rätt seg och trött också har ju stort sätt varit ute hela dagen i dag.

Så  man kommer väl sova som en stock känner jag på mig också.

Blev en lång promenad in tillstan i dag och skönt med egentid också så klart också är det för det ju något som behövs.

Kom upp ur sängen vid kvar över nio min papps har ju visst bestämt sig  för att gå på gymmet nu varje dag som han har i stort sätt har gjort hela veckan också.


men det är duktigt det tycker jag verkligen att det är också  så klart.

Men någon som jag verkligen saknade i dag det var min sambo det känns fortfarande så konstigt på alla sätt att han inte är i livet och hur många nätter i rad man drömmer om honom också  saknar honom verkligen otroligt mycket också.

Det var som i söndags så var jag på en cykel tur och den sträckan som vi brukade cykla också hur konstigt det var att inte ha honom vid sida men som fick hojta åt  vänta när man stannade för man behövde få vätska i sig eller något annat .

Finns verkligen många saker som jag saknar,men tack sam att han bästa kompis vill ännu ha kontakt med mig i alla fall och det är ju  betydelsefullt för min del kunna sitta prata med honom om sambon om hans minnen med honom och mina minnen sambon.

Och hur vi lärde känna varandra .

Nä även om man  jag träffar någon ny så kommer ju den personen aldrig kunna ersätta sambons plats.

Har en vännina som har varit med om likande också som sa så här till mig.

Även om jag kommer gifta mig i höst och har träffat en ny så kommer den mannen aldrig kunna ersätta min förra sambo som dog i bil olyckan jag saknar honom fortfarande lika mycket även om jag har gått vidare och det är nog sant också för så känner jag också.



Men men i dag blev en promenad in till stan och stegen på runt 20170 men var nöjd med dom och det är nog det som jag har gjort att det är det som jag ska ta och satsa på nu,

Men det blev totalt tre timmar och det  kändes både bra och postivit bra väder ute också och behagligt så.

Inget som jag klagar över allt.  


Sen när man väl var hemma igen så blev det att ta den sista tvätten också som jag hade i tvätt kassen.


Men återkommer nu en annan dag innan sitter och sover

Heipa!

Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards