Alla inlägg den 31 maj 2013

Av Tabita Invenius - 31 maj 2013 23:41

efter dagens lång motion så klev vikten ner igen och det kändes ju bra det också så klart inget att klaga över.

Så den visade då i stället 77,4 igen så det kändes ju bra det igen och var på gott humör också,så får se vad vikten säger i morgon då man vet ju aldrig hur den är.

Men bara att hoppas på postivit svar i alla fall det är ju det vad man hoppas på också  men men.  

Men nu har jag inget mer att informera om denna mera  om min kvällsvikt än att den bara såg positiv ut så det värmde i alla fall det är ju det som är det viktiga att det går framåt och att det är bara postitiva svar som man vill ha också  annar är det ju pinsammt.

Av Tabita Invenius - 31 maj 2013 23:37

Hej!


Blev bra och lång powerwalk i dag men det var behaligt i alla fall så klaga ska man väl inte göra åtminnstonde

i alla fall för den som älskar att vara ute och röra på sig också.  

Men men i dag blev det månadens powerwalk och det känns ju lite konstigt också men endå kul att få se hur många powerwalks pass man har gjort varje dag också och lång tid det har var i totalt timmar och  distanser också för den delen.

Vacker väder hela dagen har det varit också och varmt  även om jag tog med mig min poncho så klart.

Man ska aldrig säga aldrig i alla fall man kan ju aldrig veta eller.

(I morgon ska jag skriva hur månadens resutalt från min sportfunktion blev också så klart

är väldigt nyfiken det är  jag brukar aldrig kolla under månaden hur det ser ut.)  

Av Tabita Invenius - 31 maj 2013 23:34

Morgonen vikten var inte så väldig positiv i morse men jag var rätt törstig på kvällen och sen kan erkänna att jag åt rätt sent också så klart så då är det själv förvållat men varmt var det ju i går.

Så vikten var i dag på 78,9 visst några hekto är det ju i alla fall så det nekar jag ju inte till att det är.


Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards