Alla inlägg den 18 maj 2013

Av Tabita Invenius - 18 maj 2013 19:17

Såg semifinalen i hockey men denna gång valde jag inte att bara heja på det ena laget som jag annars brukar göra

tog och bara och bestämde mig för att se vem som vann,har mycket med att göra att man inte längre ha en sån underbar sambo som avskydde hockey och kallade mig hockey galning trackadeserade honom alltid så fort mina lejon gjorde mål.

Mamma min höll på att somna mitt i matchen och det höll jag också på nästan en gång men lyckades hålla ögonen öppna hände för ett par månader sen att jag höll på och somna när det dif mot något lag.

Så då blev jag väckt också så ingen höjdare precis att somna mitt i matchen precis det kommer jag aldrig och glömma precis eller.

Av Tabita Invenius - 18 maj 2013 13:22

Så nu från och med måndag så blir det skärpning på min vikt resa och min vikt, Har inte nu våga väga mig sen sen röda veckan starta och allt sötsug man har haft veckan innan också men nu från och med måndag så blir det ändring dags att ta itu med detta.

Jag ska klara detta så då ska jag klara detta också både med vikten och träningen så på måndag så är det skärpning har jag lovat    det här sen 3 år tillbaks så då ska det vara så också vare sig om man är i liv eller inte så ska jag det.

Av Tabita Invenius - 18 maj 2013 10:16

Molning och ser ut som att det kan börja regna när som helst också  men verkar vara varmt så det ska man väl inte klaga på åtminnstonde.

Vakande nio i morse men höll nästan på att somna om en gång till och med men vaknade rätt snabbt till endå.

Men sovit som en stock har jag och det är alltid positivt också .  

Kom upp ur sängen och tog mig till köket satt i gång vatten och fixade frukosten ,

återkommer med detta.

 

Frukosten bestående.

2 koppar kaffe, och 2 Rostade mackor med torkad frukt i

ost och tomat på en den ena och gurka på den andra.

 

Men bestämde mig att så småningom gå till min sommar frukost som sagt.

Ska ta upp min smoothie maskin också då som sagt en är ett av dom tillbehör som kommer att behövas det vet jag.

 


Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards