Alla inlägg den 20 maj 2013

Av Tabita Invenius - 20 maj 2013 23:01

Nu får det allt bli 2 kategorier detta inlägg som det annars aldrig blir  här  hände väldigt sällan tror det är det första här i allafall.


Tyvärr missade jag ta en bild på min frukost i dag men den bestog av

2 koppar kaffe som vanligt och 2 rostade mackor med torkad frukt



Senare så blev det ett iskallt glas vatten  för att kroppen skulle hålla sig något lunda sval också


Lunchen.

Natruell Yoghurt med knäckebröd

1 glas vatten

3 msk Glass också



Middagen :

En hemma gjorde räksallad

2 glas iskallt vatten

 

 

  detta är min goda räk sallad som jag fick när jag kom hem efter tränignen och den var riktigt god och var sista som fanns kvar också av denna sallad också.

Som man åt med god aptit också.

 

 

 




Så har jag ätit i dag .och tycker det har varit helt okey för den delen också.

Visst många tycker att jag äter för lite och många tycker det är lagom som jag äter också

men den som jag har prata med på gymmet tycker att det här var precis lagom också  för den delen och det kändes både bra och tryggt litar på den här personen väldigt mycket också.

Men  får se hur morgon dagens meny blir det vet jag inte ännu det visar .

 

Men mycket vatten kommer det att bli det känner jag på mig långa vägar också som sagt.

För det  är viktigt att dricka så här  års också.

Och sen ska jag ta bilder på allt jag äter också så kan jag inte fuska på det sättet  eller.

Vill inte fuska eller för den delen.

 

 


Av Tabita Invenius - 20 maj 2013 22:42

Nu efter träningen ställde mig på vågen och jaha det överaskade mig allt bra men blev endå glad nu  när det gått ner till 79,4 i stället för 80,4 .

Men jag brukar rasa i vikt snabbare när det varmt ute och man vill ju inte äta nånting annat än  bara sallad fil mjölk etc etc.

Det enda kan få i morgonen är allt bara kaffet och inget mera.



Men nu börjar jag i alla fall metoden igen med att börja väga morgon och kväll så då får man se hur det går med resten av vikt resan.

För då har jag mera  koll på allting och hur mycket vätska jag allt får i mig också så klart och mat och hur jag ska hantera det hela.

Och kommer nu uppdatera detta varje eftersom den här bloggen är lite mera för träningen vikten och maten .


Jaja men nu klev vikten när till 79,4 i stället och det kändes otroligt bra och lättad också för den delen var det också eftersom den har stått på runt 81 kilo nu hela veckan på grund av mia röda vecka som jag allt har nu denna vecka.

Så i morgon får man se i morgon vad vikten säger innan frukosten och sen på kvällen ska fixa en sån kategori också nu så att jag har lite kolla på morgon/kväll.



Av Tabita Invenius - 20 maj 2013 10:58

Hej!



Ställde mig på vågen i dag  och ja start vikten för min allra sista kilon är nu då, 80,4 och ska nu ha bort  ungefär 10 kilo då,och hoppas på att man kommer i mål men nu i dag så har jag börja väga mig och kommer nu göra det regelbundet och sen nu hålla mig i under kontroll med ätande stoppa i mig och allt och äta  små  mängder och bara äta sött 1 gång i månaden ska jag försöka mig nu.


Men  lite om vikt innan denna start med vägandet år 2009 vägde jag  99 och hade en bild som systersonen tog och blev illamående när jag såg denna och beslöt mig snabbt att gå ner i vikt.

Så började vikt resan som  i början var lite av en berg och dalbana men till slut så bättre och bättre.

 kom ner till 77,i början av juni förra året och var mycket stolt,men sen började det gå ut för med vikten igen en lyckades hejda  detta.

Men nu i dag ska jag allt börja väga nu regelbundet och följa det.

Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards