Direktlänk till inlägg 13 maj 2013

Har inte varit så bra uppdaterad här men ska försöka bli bättre på det.

Av Tabita Invenius - 13 maj 2013 10:56

Sitter o lyssnar på en stört skönt låt som jag hörde på F. E  aerobics första gången för 2 månader sen,och blev helt förälskad i denna låt Greyhoun och tack vare min goa systerson som jag följde med på Sverige-Argentina matchen fick jag veta namnet på denna och så  var det bara att leta fram,har varit bra om han varit i den åldern 2004 också när man ännu tränare på ett gym som låg i kristineberg  där man hörde också en stört skönt låt men lation stuket var det i den gillade den verkligen det minns jag.

Men i dag ska man på ett möte =OGILLAS  men som jag förstog så hade det med dödsboet och  göra och kanske att jag kan få min saker där i från också.

Har sett att jag  spenderat runt 2668 kr på hm nu dom här månaderna på grund av nya kläder som man har fått göra nu men för det mesta har blivit  för stort för mig hade ett par byxor som inte ens satt bra längre utan närmare att kröp upp på magen på mig.

Och hur man än försökte ta och dra ner kanten till midjan så hjälpte det inte så dom är inte ens min storlek längre eller precis.

Tre kvarts långa byxor är det också för den delen som jag brukar ha på sommarnarna  dom dagar när man ska ut och röra på sig i naturen också.

Så brukar dom vara bekväma men inte dom här nu alldeles för stort nu.

Har fått lite färg på mig efter promenaden i går som jag tog  märktes tydligt på armarna också att jag hade och lite på benen också hehe.

Hade min goa sambo varit  i liv så hade han saker smått reta mig nu över hur solbränd han var och jag hur blek jag vart och hade lång väg att komma i kapp honom.

Drömmde om honom i natt för den delen också och alla dom resorna till malta den här drömmen utspelade sig på mellieha beach och när vi bestämde oss för promenera till andra sidan stranden men hur omöjligt det var eftersom det hade regna och och geggit det var på stigarna dit syntes ju bra också så klart.

Men hur han fick ta emot mig när jag var tvungen att hoppa från stigen när till sandstranden och hur hemska mina skor såg ut sen också hehe.

Men som jag sa i går  dagens inlägg att även om jag träffar en ny så kommer den personen aldrig kunna ersätta sambons plats och det som jag skrev om mina vännina så det stämmer.

Hade ju endå ett 5 år förhållande och det är ju lång tid det också och ett förhållande som inte får sluta som det gjorde med att få en stor  järnbalk över sig.


I kväll så är det aerobics då längtar det gör jag inget jag nekar till precis eller för det är sant,

och  hoppas bara att mina ben över lever detta eller närmare mitt högra ben men F. E brukar aldrig ha en massa hopp och saker lite mera snurrar kanske men det är det enda.

Längtar också ut på sjön gör jag  sitta i sol stol på nån kryssnings fartyg och bara ta det lungt kladdda på sig en massa sol kräm så klart för att vara mer i säkra händer.

Efter som har hänt en vännina till min syster och mig så vad mer gör man.



 

Den här kommer jag nu att använda mig av varje jag det blir en promenad eller att sitta i solen och i grad har denna nivea 50.

Vågar inte ha mindre grader på solkrämer nu precis.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tabita Invenius - 11 juli 2015 19:17

hejsan   vet att jag inte har varit inloggad  länge men har hänt väldigt mycket sen sist jag var här & skrev något inlägg. blev mamma för 5 månader sen nu stora pojken nästan måste jag säga att han är min son. fick ett barn med den fd kompise...

Av Tabita Invenius - 14 januari 2014 10:34

jag kan inte begripa att det är nu 2 år sen som denna förbannade och tragiska byggolycka hände men saknar dig varje dag och saknade malta  under julen och ny året även om jag begav mig på nytt äventyr under nyåret. Med att jag och en kompis åkte en...

Av Tabita Invenius - 23 september 2013 22:59

Jag tog i dag en fika med din kompis som jag också fick lära känna via dig. Och hade väldigt trevligt med också för den delen också. Satt och pratade lite om dig och hur mycket vi saknar dig och hur min sitaution är nu efter olyckan. Och har hitt...

Av Tabita Invenius - 11 september 2013 23:42

I går är det 1 år sen som jag fyllde som jag blev 30 och nu plötsligt 31. Den 6.7-8.9 var i på min födelsedags kryssning som vi bestämde eller närmare som jag vill göra med dig och mina föräldrar eftersom det är speciellt att fylla  jämt också. O...

Av Tabita Invenius - 2 juli 2013 17:09

Satt och snacka med kompis och om alla minnen med dig,och ska nu i väg till och sommar stugan kommer allt att sakna dig mycket där det vet jag,och det kommer väl att bli att man måste sätta sig ner i bland för att man saknar dig.   Kommer att sak...

Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards