Alla inlägg under maj 2013

Av Tabita Invenius - 29 maj 2013 10:35

Vikten höll sig  i från i går gott det har verkligen envisas nu,den senaste veckan också klart.

Men det känns bara bra och positivt också att den äntligen har kommit i gång och känner att jag har kommit i gång med vad jag har lovat angående denna fas också   och har nu äntligen kommit i gång också nu och det är toppen det och mycket ska verkligen ägna mig nu åt detta också så klart  .

Men så var det med dagens /morgonens vikt,

Av Tabita Invenius - 27 maj 2013 23:15

En powerwalk på morgon nu som omväxlings skull än vad det brukar annars vara,Men ingen bilder i dag blev det.

Kvavt och varmt och svettig blev man också men det gjorde gott till och med.

Och den min vanliga rutt blev det också så klart men ganska snabbt hastigthet men detta är väldigt behaligt att gå också så klart.  

Av Tabita Invenius - 27 maj 2013 23:12

 i dag hade vikten verkligen klivt ner  från 78,0  till 77.5 och det kändes mycket bra och var glad trodde jag aldrig att jag skulle lyckas med detta faktiskt.

Men glad,

Av Tabita Invenius - 27 maj 2013 00:07

Vikten var ännu stabil och det var kanon det också  tycker jag.

Så fanns inte så mycket att skriva på denna kategori i dag i alla fall än att den ännu stog på samma .

Av Tabita Invenius - 27 maj 2013 00:01

Denna dag blev en lite kortare promenix/promenad än i går men det gör mig inte så mycket det hade mest att göra att det var dålig väder på för middagen.

Så då hade man inte mycket till val precis börja renga och hålla men fick ihop lite steg i alla fall,och det var ju bra det också så klart.  

För mig är det viktiga är att jag rör på mig och håller mig i form också så klart.



Av Tabita Invenius - 26 maj 2013 23:30

Dagens meny var så här i dag.



Frukost : 09.40

2 koppar Kaffe med mjölk






Lunchen.14.00

det blev 1 macka 

1 flaska läske drycka utan tillsatser och färgämen (helt ok)





Middagen  15.30

Mammsens

kikärts gryta

1 stort glas vatten

3 msk glass (ingen vidare smak på denna)


Men man kan aldrig veta för ens man har prova denna som sagt och samma sak med drycken också.Känns endå rätt okey i alla fall  förutom den här smörgåsen så klart  hoppas på att blir en en gångs föreltelse nu och ingenting mera.

Ska inte komma tillbas till gamla vanor som man har haft precis.  



Av Tabita Invenius - 26 maj 2013 00:09

Mycket nöjd med går dagen och vikten också efter min lång promenad som jag  gick i går.

Känner mig jätte glad också så klart över detta också för det gör jag och kommer köra mitt race nu dom här dagarna också med detta.

Men vikten sa nu i alla fall 78,0 i stället för 79,9 som den var dagen innan på och på morgonen.



Av Tabita Invenius - 25 maj 2013 10:41

Ställde mig på vågen 09.40  och kände mig super nöjd också gjorde,och ska nu fortsätta så som jag gör också.

Resultatet visade nu 78,4 och det trodde jag inte stämmde först men det gjorde, skönt att ha kommit i gång, ordeligt med detta också.


Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23
24
25 26
27
28
29 30 31
<<< Maj 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards