Alla inlägg den 2 november 2011

Av Tabita Invenius - 2 november 2011 18:30

Ett riktigt energiskt pass på crosstrainern och vet inte alls vart det kommer i från eller för den delen,lite sur pga saker är en del av detta som min syster sa en gång till mig när jag hade blivit riktigt förbannad,så det kan ha med detta och göra också i och för sig.  


Var rätt lugnt på gymmet i dag när jag kom dit så höll dom på och rada upp nånting med nått som heter cirquit (vet inte riktigt hur det stavas)

Men det är nån sorts träning med olika rutor, har ej sett passet ännu så jag har ingen aning alls om vad det kan vara för nånting det handlar om eller vad detta går ut på i alla fall, mitt kondition pass var verkligen fart fullt kändes det som också och känner mig mycket nöjd med det också för den delen också,känns bra att man inte längre har ont i armarna på samma sätt som i måndags eller.  



Av Tabita Invenius - 2 november 2011 08:33

Bestämde mig i dag att äta upp det sista av havregryns gröten så att man kan köpa nytt.

Jag åt scones 2 dagar i rad till frukost och blev hungrig efter bara nån timme och in såg att jag är den som nog ska hålla mig till gröt på morgonen i stället för då har jag hållt mig mättare och dubbelt längre än vad man har  när man har ätit olika sorters bröd.


Men i dag blev det sista grynen till havregryns gröt,men det var riktigt och mätt i magen ännu också är jag fortfarande också så.

Men ägg har jag nog skippat för det blir mage så väldigt konstigt av så.

Och till detta hade jag en kopp kaffe till också så någolunda pigg är man i alla fall om man säger tar och säger så då.



Av Tabita Invenius - 2 november 2011 08:19

Ställde mig på vågen i morse och i dag in såg jag att jag gått ner 15,1 kilo nu.

Det hela började ju med att jag tröttna på gymmet,och bestämde mig för att börja med promenader på sommaren och som jag tog och gjorde lite roligare att var ute också när det vackert väder och varmt också för den delen.


Så 2-3 timmar promenader varje i båder vackert väder och dåligt väder, köpte ett par Easytone skor som höll 3 månader så gick dom sönder,sen köpte jag ett par nya easytone skor och samma sak där.

Men det var dessa skor som fick i gång och promenera varje dag  och lite träningvärk fick man allt i benen.

Sen i Augusti så börja man cykla jag och sambon på helgerna.

Där efter nån vecka på gymmet igen och tycker nu att det är hur kul som helst att gå utan problem och lika  roligt som det var när man börja där.


Och detta har bevisat nu 15,1 kilo är borta, på mig och känns helt fantasktiskt måste jag allt ta och säga många positiva kommentarer min mamms kände knappt igen här härom dagen, när vi skulle ses blev tvungen och vinka så hon visste att det var jag.

Vissst har lite kvar av min mål vikt och det ska jag klara av.

Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards