Alla inlägg den 17 november 2011

Av Tabita Invenius - 17 november 2011 19:54

Dagen i allmänhet var vart bra kallt ute men det får man stå hit tills vidare ut med dags att ta sin dunjacka tror jag eller vinterpälsen som jag brukar kalla det som jag välja att ha på mig.

Jag är verkligen ingen som tycker om vintern som sagt ska det vara snö så ska det vara på julafton och nyårs afton.

Annars klarar jag mig bra utan snön.

Men solen har varit framme,blåsig iskalla vindar så man får nog hitta sina varmare byxor om dom inte har blivit förstora så klart.

Här hemma har jag kolla igenom mitt skåp med saker som kan fösas bort och hittade faktiskt en massa toppar halternecks skor som knappt är använda också.

Så det är ju perfekt,bara skönt och bli av med sånt som man inte har nån användning för längre.

Av Tabita Invenius - 17 november 2011 19:40

Under vilodagen så blev det en promenad med min mamms kallt ute men vackert väder så det ska man ej gnälla över tycker jag åtminnstonde.

Men runt stora ronden som vanligt när man är ute och går med henne,men själva promenaden var åtminnstonde behalig endå.

Och sen när man kom tillbaks blev det att ta itu med med det sista av min kartonger men klart med och hittade lite mera hemma sen också.

Av Tabita Invenius - 17 november 2011 19:21

Denna dag har var min vilo dag från all träning,och har änga mig åt att gå igenom några kartonger med en massa kläder som ska säljas och sen behållas och slängas,men det kändes som ett bodypump pass med alla dessa kartonger som var tunga.(skulle väl kunna närmare säga en lite styrketräning)


Men annars har dagen inte vart så speciellt krävande tagit lugnt och koppla av så som mina vilo dagar ska bara vara ta det lungt låta musklerna vila ladda upp sig på nytt.

Torsdag,

lördag,

Söndag,

Dom är mina vilo dagar 4 gånger i veckan är ju endå rätt mycket i alla fall om och viktigt att låta kroppen att ta det lungt ett par dagar också.



Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards