Alla inlägg den 19 november 2011

Av Tabita Invenius - 19 november 2011 12:45

Dagen mat meny har vart så här denna dag i dag blev lagom mätt på det också även om i bland för höra att man äter för lite då och då.



Frukosten.

2 koppar kaffe med mjölk

2 scones




Middag.

2 bitar Lax med blandade grönsaker (morot,brytbönor,blomkål)

fisk sås och ris dryck mjölk



(i bland är det så att på den sida som jag är medlem på som man peppar och stöttar varandra på tycker att jag äter för tok för lite bland även om man inte gör det så länge man mår så är det ju inget bekymmer och jag mår bra som sagt också)

Av Tabita Invenius - 19 november 2011 11:33

Go morgon på er här!



Vakande till liv i morse så ställde jag mig på vågen och fick samma resultat och börja fundera lite och vänta en stund och ställde mig på vågen och fick samma resultat med att ha gått ner 1,2 kilo på ett ungefär det känns riktigt bra också för den delen och detta hände nu när jag började min styrketräning som jag har berätta om och hur går det varje gång.

Men vad jag känner mig nöjd med tanke på att man har stått någotlunda stilla ett par veckor.

Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards