Alla inlägg den 16 november 2011

Av Tabita Invenius - 16 november 2011 21:24

Tycker nog att denna dag har vart kanon vacker väder inte så speciellt varmt men solen har ju i alla fall varit framme och i solen har det vart varmt så det är positivt men visst man saknar värmen det gör jag.

Var en snabb sväng till Ica Maxi på Lindhagens gatan och hämtade ut ett paket som jag hade där att hämta ut blir så småningom att hämta ut ett till jag tog och delade upp leveransen i två för att det skulle bli lite billigare.

Så detta kändes bra.

Eftersom jag har gått ner 13,1 kilo och viktförändringen är 15,9 nu.

Beundrar mig själv det gör jag och känner mig mycket stolt också,så dom flesta kläder sitter inte så bra på en längre så det blir och handla då och då.


Så var och hämta ut paketet som summan på det var 268 kronor.

Sen en snabb sväng till mammsen fick ta och låna ett hänglås av henne.

Av Tabita Invenius - 16 november 2011 21:07

Blev ett pass på crosstraiern i dag,och trodde jag skulle vara mer peppad/taggad än vad jag brukar vara.

Men såna dagar finns också så klart,men när man väl kom igång så gick det som skulle förutom otur sen i går.

Berättar lite snabbt om detta.

Skulle in till stan i går och gymmet kommer till tågstationen ska ta upp mitt månads kort,då hade jag satt mitt utags kort i stället och lämna månads kortet hemme i misstag.

Så betalade med mobilen i stället, denna gång men det gick bra det också för den delen.

Sen på hemvägen så hon som satt i buren när jag fråga hur man skulle betala jag tog och frågade,men hon satt där och smilade och släppte för mig utan att jag hade fått betala så jag tänkte bara jaja så kan det vara också.

När jag kom hem så upptäckte jag att mitt gymmkort var borta och inklusive mitt hänglås också var borta.


Så blev att begära ett nytt månads kort och efter att ha berätta hela historien i går så behövde jag inte betala utan närmare att jag blev bjuden på den avgiften för gymm kortet som jag fick i dag så det var riktigt snällt och guligt gjort tycker jag.


Så var gårdagens histioria/ denna dag historia men allting gott slutet gott också för den delen.


Men tillbaks så, kände mig så väldigt peppad och taggad till det kom en bra låt  och som peppade upp mig till slut

bara att det enformiga tjatiga låten rolling in the deep kom 2 gånger efter varandra och det kändes som jag höll på gå i taket eftersom jag är så sjukt trött på den.

Enda positiva var väl att det var en mix på den åtminnstonde tacka vet jag för det är precis såna tillfällen som jag har med mig mina hör lurar och sättet i gång egen musik så man slipper enformiga låtar.

Men men passet gick bra i alla fall och lite snopen över att jag inte har nån sån träningsvärk efter gårdagens stryke träning körde ju ett ganska intensivt pass i går när det gällde styrkan.

Men alla har sina dagar ena dagen hur taggad laddad som helst andra dagen måste man ta sig i kragen.

Men i morgon är det allt vilo dag och den ska jag bara njuta av som sagt,åter hämta mig och återhämta kroppen som man har insett är mycket viktigt så man inte rasar ihop eller gått in på överträning som jag redan har vart med om och inga roliga följder.

Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards