Alla inlägg den 15 november 2011

Av Tabita Invenius - 15 november 2011 19:58

Denna dag angående mat meny har den vart så här.


Frukosten bestog av

2 scones

1 kopp kaffe med mjölk och lite grädde


Scones är bara jag nått egetligen bara äter på helger men eftersom det ej har funnits nått annat hemma så har det blivit scones även om vi som tränar ska tänka på nått annat sätt och mer sundt och man vill ha bra resultat på det man kämpar för.




Middagen Bestog

1 kyckling sallad med Well vitamin sparkling water med persika smak



Sen blev det ett undan tag i dag också för den delen

med en lite kopp Choklad  Mousse men var ett tag sen som jag åt detta också för den delen.


Så har min matmeny vart för denna dag.

Av Tabita Invenius - 15 november 2011 19:49

Denna dag blev styrketräningen väldigt effektiv åtminnstonde i armarna kände jag av det,får se hur träningsvärken är i morgon då.

Men det kändes väldigt bra och ett bra träningspass också,tog lagom med tygnder på kilorna.

På dom maskiner som jag valde och denna gång så bestämde jag mig för till och med att ta med mig papper och penna för att skriva upp namnen och hur många övningar det blev totalt och kilorna på vikterna också.

Och ska göra så nu ett tag också för att kunna  hur denna kurva gå och hur mycket man orkar med ändra på vikterna också för den delen.

Men det kändes som ett riktigt effektivt stryketränings pass i dag det nekar jag ej till i alla fall.

Hade riktigt skoj i alla fall, och sen i slutet av träningen så blev det då Bastu som också gjorde sitt.

Det enda som jag blev rätt besviken var då på att jag inte svettades alls hur hör jag än körde så blev jag inte svettig så det var jag en aning besviken på..

Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards