Alla inlägg den 20 november 2011

Av Tabita Invenius - 20 november 2011 21:31

Detta är vad har ätit denna dag




Frukost.

2 scones

2 koppar kaffe med mjölk



Middag

Ungslagad falukorv med majs och rostad lök pasta (men det kändes som lite knasigt för min del men det blev ett undan tag i dag.

och drycken var mjölk.

Av Tabita Invenius - 20 november 2011 12:51

När jag ställde mig på vågen i morse, så såg jag att min vikt var fortfarande stabil,och stog på samma siffror som i går och det kändes skönt.

Med tanke på att man har stått stilla ett par veckor och enda skillnad är att det är bara lite hekton som har vart lite i berg och dal bana hit tills,men sen stryketräningen så har det blivit skillnad.

Men jag är hur stolt som helst att jag har gått ner så mycket som jag har gjort och vill komma till målet också,gäller ju bara sen att hålla kvar det också så klart men det kommer jag nog att klara om jag gör och forsätter på samma sätt som tidigare så ska det nog fungerar.

Men  kommer att lägga ut en bild på innan jag börja och sen när jag har kommit i mål enda jag inte kommer visa är ansiktet för det vill jag vara anonym med.

Av Tabita Invenius - 20 november 2011 12:41


Denna dag är det vilo som  jag har tre gånger i veckan, viktig att ladda upp samla energi och peppa sig själv tills man ska till gymmet nästa gång,som då är på fredag denna pga lite andra saker.

Men kommer använda mig mina exetube denna vecka så det blir nånting åtminstonde,men denna dag är det en riktigt slapp dag och ska inte göra nånting om det inte är något speciellt ,Man har vart med om så mycket så man har lärt sig att en kropp måste får vila den också.

Hört 48 timmar totalt hur vet jag inte i alla fall men bara att man lyssnar på den och att man känner kommer jag klara detta eller inte och inget som man har gjort tidigare.

Och när man har nämnt det så då har mammsen skratta och trott man hitta på även om det inte är så.

Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards