Alla inlägg den 10 november 2011

Av Tabita Invenius - 10 november 2011 20:12

Inte bara en promenad sen blev u promenaden till pendel inte till stan och sen hem också,men kändes bra behagligt tycke jag,även om det var lite kyligt ute men solen tittade ju fram och det är ju alltid nånting som sagt.

Man får se det som positivt och inte negativt som sagt. 

Så det har verkligen bra promenad i alla fall det var det.

Av Tabita Invenius - 10 november 2011 19:48

Gick till gymmet för att köra lite träning som gjorde riktigt gott också åt min kände jag, kände mig helt stel i hela kroppen i dag,men nu så efter Crosstrainer passet så kändes allt blivit bättre.

Bestämde mig för att köra lite längre än vanligt men det kändes riktigt bra det också måste jag nog ta och säga.

Så det blev 1 timme och 38 minuter pulsen från 129-130 ungefär  och kalorierna blev på runt 560 som annars brukar ligga på 340 varje annars när det har blivit prick en timme ungefär.


Men mycket energi hade jag och peppad som tusan också och det kändes hur bra som helst för jag är verkligen inställd på att få komma i form och få den kropp som jag har sakna,och få den väl tränad åtminstonde mage armar är något som jag måste ta tag i,eftersom det är dom som jag ej har träna så mycket så det kommer dyka på en ny kategori så småningom när jag har börja med detta som sagt.


Men man känner sig verkligen så mycket piggare efteråt och man att gjort en bra gärning också som jag ser det nu mera,man ska se träning som positivt och man vill komma i mål till slut och tänka på hur man äter och vad man äter också i stort sätt också.

Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards