Alla inlägg den 18 november 2011

Av Tabita Invenius - 18 november 2011 22:12

Denna här dagen blev matmenyn så här men tycker att det är helt okey även om det är nått som jag egentligen inte ska äta.



Frukosten.

Mannagryns gröt med en smör plupp socker och kanel

(nu har jag lärt mig också hur man till lagar gröten har gjort fel hela tiden tills i dag)

1 kopp kaffe med mjölk





Middagen.

1 nypa pasta med

grönsaker,4 skivor ost 1 msk ketchup

lite smält smör  och 1 glas mjölk


(äter bara pasta  en gång  veckan och det är ju måndagar egnetligen men kände att det behövdes i dag en lite nypa som sagt som jag kombinera med grönsakerna.

Av Tabita Invenius - 18 november 2011 22:03

Denna dag blev det stryke träning och vad skulle jag ta och kalla den egnetligen en blandning av medel till intensiv.

Medel i början och mer intensivare och effektivare mot slutet.

En maskin började min armar skaka så jag börja fundera på att avbryta och köra konditionen,men gav ej upp med detta,har jag bestämt mig för att få bra och positiva resultat så ska det vara så också, jag är lika envis som en åsna.

Men det jag gjorde var att inte köra lika många övningar som jag annars har gjort på dom andra.

Så det blev bara 20 stycken på en arm maskin och resten var det ungefär 30 övningar.

Men förutom detta så gick det bra och kanon också  jag gav inte upp som sagt varför skulle jag det för.

Har man börja med något så ska man också fullfölja det om man villl ha bra resultat.

Så det blev lite mer än en timme och sen också blev det ett bastu bad som satt pricken över i tyckte jag och som det alltid har gjort efter kondition/styrketränings pass så är detta ett bra av slut på det hela.

Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards