Alla inlägg under december 2011

Av Tabita Invenius - 4 december 2011 21:43

Min vilo dag har vart en riktigt vilodag med andra ord inget gjort nånting speciellt bara tagit lungt och koppla av.

Inte kännt behov av nånting eller precis.

Av Tabita Invenius - 3 december 2011 20:48

Denna dag har jag allt ätit, detta då.




Frukost.

Havre gryns gröt 2 knäckebröd.




2 koppar kaffe hos päronen 1 bit ischoklad och en liten bröd bulle med russin och aprikos.



Middag.

2 knäckebröd 1 bulle med apelsin marmelad

Av Tabita Invenius - 3 december 2011 20:46

Ställde mig på vågen och märkte att jag hade tappa lite mer i vikt nu,men känner mig glad över det också,börjar smått närma mig min mål vikt också men det får ta sin tid det tar.

Av Tabita Invenius - 3 december 2011 20:41

Blev en vilodag i dag,  trist väder på eftermiddag/kväll men men.

Hämtade ut min bikini i dag som hade kommit igår .

Så det blev en promenad till pendeltåget och sen ner till min päron och sen till ica maxi där jag hämtade ut denna.

så har inte gjort så mycket i dag.

Av Tabita Invenius - 2 december 2011 23:34

Nu är det time för denna tjej att krypa ner innan man somnar sittandes här och denna dator stol är ganska obekväm tycker jag att sova har slumra till ett par gånger i denna redan.

Bättre att ligga ner och mysa lite under ett varmt täcke än att vakan sittandes i en obekväm stol att sova i. 

God natt på er läsare

Av Tabita Invenius - 2 december 2011 23:05

Så här har min matmeny sett ut i dag då!



Frukosten 09.30

Havregryns gröt 1 kopp kaffe

2 knäckeebröd



Middag

Kyckling sallad (unna mig en litenn flaska cola)


Kväll (blev hungrig senare)

knäckebröd med Apelsin marmelad

Av Tabita Invenius - 2 december 2011 22:58

Nu blir det första gången som jag pratar mina gym kläder och vad för storts kläder man har också så klart.

Det jag använder mig av är ju i stort sätt

jazz byxor och tränings toppar,men som nu sitter mer och mer lösare än tidigare ser knappt magen längre till och med om man säger på det sättet då,så det blir så småningom att köpa nya tränings toppar.

För sport bh.n har jag redan köpt ett par stycken och känner mig nöjd med det också.


Men har också sen slängt ut en massa gammla tränings byxor string trosor och tröjor och bh.n som jag har haft på gymmet för antingen blivit förstora nu mera eller att dom är helt utslitna också för den delen också så klart.

Men sen har jag har lite nya kläder i förådet tidigare också som sagt,som jag inte har kunna ha haft på mig i flera år som jag nu kan ha utan att behöva slita och hålla på för att få på sig dom.

Men livet kan gör det enklare när man kan få på sig saker utan bekymmer och det känns verkligen hur underbart som helst också måste jag säga.


Av Tabita Invenius - 2 december 2011 22:51

Nu har jag alltså 12 kilo kvar till mitt mål och blir verkligen spännande och se också hur det går med allting.

Men kan inte fatta att jag har kommit så här lång som jag har och vikten kryper ner mot min mål vikt som jag ska ha.

Det känns så fantasktiskt bra också känner mig mycket piggare och gladare också för den delen också.

Tycker att mitt humör har blivit bättre också.


Men beundrar verkligen mig själv med hur långt jag har kommit och bara nu bara fortsätta också så att man kan lägga ut bilderna från första dagen till den sista. 


Brukar nämligen ta en bild på mig varannan månad och sen jämföra med hur man såg ut innan.




Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards