Alla inlägg under december 2011

Av Tabita Invenius - 2 december 2011 22:38

I dag var det till gymmet, och styrketräning och tycker att mina muskler börjar synas mer och mer.

Men märkte vid vissa maskiner att vissa muskler har börja växa och här är det som syns mest tycker jag.


Biceps

Triceps

Mag musklerna.


Men det är nog mer av mag musklerna som endå syns om man säger så då.

Jag känner mig mycket nöjd att jag har kommit i gång med styrketräning också så det inte hela blir en formigt som det har vart och som till slut gjorde jag brännde ut mig.


1 grupp pass i veckan

2 styrketränings

1 kondition

Sen blir det ju också promenader i stort sätt också för den delen  eftersom jag promerar till pendeltåget och sen från pendeltågs stationen till gymmet och samma samma veva men hemmåt.

Av Tabita Invenius - 1 december 2011 23:15

här är min mat meny och det som jag har stoppa i mig.




Frukost.

Havregryns gröt med en smörplupp  och jordgubbs sylt

2 knäckebröd med apelsin marmelad


Mellanmål.

2 nypor Casewnötter.



Middag

Den blev ingen speciell

4 Knäckebröd med philadelphia ost och marmelad


I aptit i går var inte den bästa precis om man säger tar och säger så.

Ska ta och börja lägga in bilder på som man har ätit till frukost och middag.

Av Tabita Invenius - 1 december 2011 20:00

Nu är det December och ny månad och årets sista månad också för den delen också.

Känns väldigt konstigt att månaderna bara rusar i väg och att man själv knappt hänger med också för den delen också om man säger så.


Men nu är ny månad och nya tag för  vikt nedgången också ska verkligen kämpa och röra på mig otroligt mycket nu också  jag vet vad jag vill och ska fram i mål också för den delen också. 

Av Tabita Invenius - 1 december 2011 19:00

Nu är månadens första vilo dag också och änga mig åt lite andra grejer under denna dag också.

I dag blev det en tur till Moderna Museumet och kollade på nån utställning med dessa detta

Twonbly (tror det stavas så)

Monet

Turner.


Några konstnär visst jag är väl inte så väldigt intresserad av det var endå skoj och se, i alla fall när det monet finns lite tavlor som jag gillar eller åtminnstinde tycker är fina.


Av Tabita Invenius - 1 december 2011 18:30

Denna dag är planerna dessa.

Att åka in till stan med pappsen som ville visa mig konstutställning men det ska endå blir i alla fall dom enda  museum som man i stort sätt har vart på är ju stridsplan museum och sen också krigs min kära sambo älskade sambo tycker det är intressant,visst det gör jag också  så men kanske inte på samma sätt som min älskling.

Så detta blev en liten Variation på det hela som sagt.

Har ju inte var på just såna här utställningar på flera år.


Men det blev ju en promenad samtidigt för min del också i stort sätt.

Men blåste rätt kraftigt gjorde detta men inte på det sättet att man höll på och flyga i väg som i söndag.


Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6
7
8
9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards