Alla inlägg under november 2011

Av Tabita Invenius - 27 november 2011 22:06

Dagen i dag har varit helt okey har inte precis haft nån lust att gå ut i dag eftersom detta strom är här och härjar nu får se hur det ser ut i morgon om man nu vågar ta sig ut eller inte som sagt.

Men det man har gjort i dag är då bara ta det lungt och spela lite på mina favorit sidor och ha beställt lite nya under klädsplagg för att ha på jul afton bland plus att jag känner mig nöjd mig och stolt över mig också, sen när jag har börja gå ner i vikt som jag har så jag känner mig helt ärligt som en ny person man vågar skaffa under kläder som man alldrig ha kunna ha haft på sig över huvudtaget  men som man nu kan.

Så bestämde mig för att införskaffa 2 par som har med julens färger också så det blir nog bra.

Jag har ju rensat hela mitt klädskåp med kläder som ska säljas som inte passar mig längre som har blivit förstort för mig också men eftersom dom fortfarande  är fräscha och knappt använda nu så.

Så ska ta och sälja  detta och sen resten får bli i senare skede,men ska nu försöka ta i veckan ta och tvätta detta som sagt får ta mina päron till hjälp med tanke på att det blev en hel stor kasse med kläder som ska bort.


Har slängt också har jag gjort sånt som är gammal  och trasigt och vad mer ska man säga in med nytt och ut med gammalt är så det bara nu man har gått ner i vikt så .

Men annars har min dag vart bra vare sig om det är storm eller inte så har min dag varit bra.

Men jag har inget och klaga över  i alla fall.  

Av Tabita Invenius - 27 november 2011 22:01

Denna dag blev så här i dag men är på gott humör i alla fall och det är det viktiga nu,



Frukosten

2 scones

2 koppar kaffe med mjölk





Mellanmål.

4 knäckebröd med philadelphia och apelsin marmelad




Middag.

Min specialare

2 nävar pasta

6 skivor ost som jag rev i bitar

2 tsk ketchup


Inte precis det som jag ska äta när man ska ner i vikt men blev så otroligt sugen på detta som sagt så tog och unna mig detta då.  

Av Tabita Invenius - 27 november 2011 11:39

Min vilo dag i dag, hmm vet inte eller om man ska kalla det vilo eller med tanke på man har suttit på häcken i stort sätt hela veckan, men det får endå blir ordet vilo dag. 

Inte nån speciell värk i armar som jag trodde att jag skulle få känns lite det är inte mycket precis,lite snopet att det blev så tränings värk i mag musklerna eller med tanke på att man gjorde mera mag övningar sen sist och kilorna var lite mera dom också så klart känns lite skummt det får gå denna gång också,håller ju på att ladda in för i morgon också som sagt ladda samla på sig energi och återhämta sig i från i går  vad mer kan säga.  


 

Av Tabita Invenius - 26 november 2011 21:35

Ställde mig på vågen  i dag och blev öhh jaha hur är detta möjligt men kom på sen att jag får rödvecka så går jag upp 1-2 kilo som sen försvinner när röda veckan har försvunnit.

Men 1 eller 2 kilo är sak samma men inget mera än detta,vill man ner i vikt så ska man allt ta och tänka positivt  stället och ha ett mål.

Men men tillbaks till detta så jag vet att det minus kommer så småningom tillbaks,i alla fall.

Av Tabita Invenius - 26 november 2011 21:26

Denna dag blev det  styrketränning, och hade energi och var laddad som jag har samla på under denna vecka.

Men det gick hur bra som helst så det blev en halv timme styrketräning och en halv timme kondition,

kanske ska säga en blandning av dessa.

Så det blev allt som vanligt fast denna gång så blev det lite annorlunda med alla dessa mage och rygg vikten blev lite annat i dag och samma sak med övningarna blev lite mera av dom än förra gången men känner att det är nog bara att ha en varierad träning så en inte blir enformig och man tröttar ut sig och man får till slut en stress och man orkar ingenting.

Men nu är det vilo dag i morgon i alla fall så det känns bra också.

Av Tabita Invenius - 22 november 2011 21:31

Eftersom jag nu skriver i det allmänna här också,så har dessa dagar vart lite annorlunda går ej in på detaljer.

Så det här med träningen blir på fredag igen skadar ju  inte med några extra vilo dagar eller så då har man verkligen hunnit ladda upp och återhämta sig också 

Men på fredag  så är det time igen ,men är på gott humör som man ska vara så klart det är jag.

Av Tabita Invenius - 22 november 2011 21:26

Maten i dag har vart så här .



Frukost.

1 kopp Maccahiato

2 mackor med philadelphiaost





Sen senare på dagen.

1 kopp Maccahiato

2 bullar



Middag.

Pizza  2 glas vatten också.

Av Tabita Invenius - 21 november 2011 21:15

Dagens mat har vart så här .




Frukost.

2 naturella mackor liten kopp kaffe





Mellanmål.

1 macka med kyckling sweet chilisås kekia

1 kopp Maccahiato.



Lunch eller vad man nu ska kalla detta.

3 mackor



Middag.

Ceasar sallad (var mera lök än sallad det andra som tillhör salladen.)

1 glas vatten.

Presentation

Välkommen till min tränings blogg där jag berätta om min träning...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24
25
26 27
28 29 30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards